Sätta tydliga gränser

Har haft en tjej ute hos Loppan idag som hjälpt oss komma igång med lite övningar ifrån marken. Min lilla häst va duktig för att vara första gången.. hon ville för de mesta baaara äta men tillslut så gick de ju ganska bra! Hon protesterade inte heller så jätte mycket för annars kan hon vara ganska bestämd och tycker inte om när man vill "bestämma över henne"! :) Så nu har vi lite att jobba på och speciellt jag. Har en förmåga att vara ganska dum snäll mot henne och måste börja vara mer bestämd och sätta tydliga gränser. Inte min starka sida!!
 
Min fina ridtravare!
 
Har ju varit och röstat idag också och kollar just nu på valvaka men mina ögon vill snart inte vara med mer. Så får väll läsa hur de gick på facebook i morgon i stället och krypa ner i sängen i stället! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0