Uppskatta bussarna

Innan, när jag så gärna ville ha körkort såg jag aldrig någonting negativt utan bara hur bra allting skulle bli med de där lilla kortet. Slippa vänta på bussen och kunna ta mig vart jag ville när jag vill.. Har haft körkort i 1 månad nu och kan ju säga att jag missade ett par detaljer som jag aldrig tänkte på!
• Behöva borsta bort iskall snö
• Skrapa rutor konstant
• Att de är väldigt jobbigt att köra när de regnar, snöar och när man är trött
• Jobbigt att köra när de är halt
• Behöva tanka stup i kvarten!
• Att inte glömma ha med körkortet när man kör (något jag får jaga varenda gång jag ska iväg, så nu bor mitt körkort i bilen)
• Att bilen kan ge upp och inte starta..

Alltid lär man sig något nytt. ;) Batteriet börjar bli dåligt i Martins lilla bil så självklart startade den inte för mig alldeles nyss. Martin fick komma och hjälpa mig men som tur var va de inte så långt hemifrån denna gången! :) hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0