2013 - årsresume del 1

Januari
Första månaden på året och Pontus blev 3månader! :) Sofie och hennes bebis va på besök. Vi hade snö och de va galet kallt ute så vi va mycket ute och lekte och åkte pulka. Sen fick jag se mammas häst för första gången, tyckte hon va jätte stor och lite läskig (nu tycker jag hon är lagom stor och hur snäll som helst)! :) Och så kollade jag nog lite för mycket på serier!
 
Februari
Klaras månad, hon fyllde hela 5år! :) Va på bio med Martin och kollade på Django Unchained. Fick hem dopklänningen! Följde med mamma och hämtade häst, Loppan. :) De va alla dag som jag tillbringade med Martin.. och vi va vi på Leos lekland. :)
 
Mars
Pontus döptes! :) Umgicks med Tessan väldigt mycket och så va jag mycket med mamma i stallet.. ute och lekte med Klara och så fick jag för mig att skaffa lugg.
 
 


Kommentarer
☆ Jennah

Undra om det ska bli någon snö även detta året!

2014-01-01 Klockan 23:18:31
- http://kulturjennah.blogg.se
☆ Ida - foto & häst

så härliga bilder!

2014-01-05 Klockan 22:41:44
- http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0