Första gången för Pontus med

Igår va de första dagen på inskolningen för Pontus på dagis! :) Han va lite ledsen när vi precis kom in men sen såg han en flicka som va jätte ledsen och då tystnade han och satt en lång stund i mitt knä och kollade lite på  dom andra barnen och petade lite på leksakerna. De va först när dom sjöng och gömde sig bakom gardinerna som Pontus dansade lite och gömde sig han med. :)
 
Idag är andra dagen och då är de pappa som är med på dagis. Jag följde med och visade vart dom skulle eftersom Martin aldrig har varit där innan. Men Pontus visste precis vad han skulle göra och ville springa in till barnen innan vi ens hade hunnit ta av honom alla ute kläderna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0