Envis bebis och ridskolan

Igår kom Klara hem och jag va med henne på ridskolan. :) Dom red ut denna gången, satt bakåfram i sadeln, blundade, viftade med armarna och hon travade även ett par steg. Hon är så duktig min Klara!
Idag va de dags för andra veckan av inskolningen och eftersom dom hade måndagsmöte för alla fröknarna så fick vi vara kvar hela dagen. Klara följde också med och lekte! :) Pontus passade på att visa sina envisa sidor med och blev super arg på mig för att han inte fick som han ville. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0