Lagom trötta barn :)

Har varit och handlat idag men min lilla familj, mat mat mat, välling och näsdroppar! I hopp om att alla kråkor ska flyga ut ur Pontus lilla näsa. Sen va jag och Klara ute och gick en liten kvällsrunda med Tessan som vanligt medans Martin tog med Pontus till sin mamma en stund. Så när vi kom hem hade jag och Klara en stund helt för oss själv! Så när pyjamasen va på tänkte jag att hon kunde vara vaken en liten stund extra och kolla på tv med mig för hon ska ju trotts allt inte till dagis i morgon, men tog inte mer en två sekunder från när pyjamasen va på tills hon somnade! :) Hon va helt slut idag lilla fisungen. Men sen kom Martin och Pontus hem så tog på Pontus pyjamasen och satte mig i soffan med honom han va lite gnällig men så fort jag satte han i mitt knä och han hade bökat in sig tillräckligt så somnade han med! :) När jag för en gångs skull inte är allt för trött så är alla andra de! hehe
 

En lagom trött Klara och Pontus


Kommentarer
☆ Sanna & Josefine

SV: Tack detsamma! Gärna, säg till när du har lagt till oss så lägger vi till dig! :)
Kraam

2013-02-01 Klockan 11:14:31
- http://stallmuppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0