Efterlyst

Har varit otroligt trött hela dagen idag, konstigt nog för har sovit bättre en vad jag brukat göra hela denna veckan! Klara va på dagis som vanligt och Pontus sov så Martin och jag passade på att kolla på en film. Eller.. vi började kolla på en film iaf men vi somnade nästan på en gång :) Sen hämtat Klara och varit men Tessan. En dag precis lika dan som alla andra! :)

Badade Pontus ikväll med sin nya grej man har i badet som han sitter i. Himla smidigt och han gillade den! :) Sprattlade mer en någonsin innan och vi blev väldigt blöta vi med. Han somnade väldigt fort ikväll direkt efter han hade badat, så nu sover båda två barnen och jag kollar efterlyst med Tessan! :)
 
Klaras fina armband hon gjorde på dagis idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0