Första gången själva

Varit med Martin och kollat på när han tvättade bilen idag. Sen åkte vi till stallet, red helt ensam idag! Varken mamma eller någon annan gick med eller Bonny. Först tänkte vi rida i paddocken men där fastnade hon i varje steg vi tog och stod bara stilla. Ville inte bli arg på henne och få henne att gå när två mindre tjejer också va där och red. Loppan har ju en tendens till att bli lite arg, hade nog inte slutat så bra ifall jag hade ramlat av och ha henne springandes där inne. Så vi red ut en bit.. Lite trögt i starten och stod bara stilla när hon märkte att vi inte va på väg hemåt men med lite hjälp i början så gick de jätte bra! :) Väldigt bra för att vara första gången själva. :)
 
Bild på Martin från igår! :)


Kommentarer
☆ ulrika

skönt att det gick bra :) duktiga ni är :)

2013-06-01 Klockan 15:30:56
- http://ullisinaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0