Hämtat paket!

Har varit i stan nästan hela dagen idag med Martin & Klara. Klara fick nya skor, två par byxor & en emil film som hon har kollat på minst två gånger idag. :) Älskling köpte en tröja & sen åt vi mc donalds. Vi kollade även lite på vagn & vi har förmodligen hittat en vi vill ha, så nu måste vi bara komma överrens om en färg (båda tyckte den gråa va fin) men jag tycker den svara va lika fin så kan inte bestämma mig! Sen åkte vi & hämtade mitt paket som jag har väntat på! :) Dagen hade inte kunnat bli bättre
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Blev mamma som 17åring till mitt lilla busfrö Klara som fick en lillebror (Pontus) i oktober 2012. :) Vi bor i en lagom stor lägenhet i Smålands skogar tsm med min pojkvän, sambo, Pontus pappa Martin. Så här kan ni läsa om våran vardag tillsammands med en hel del bilder på bebis, hästarna och mycket mer!


» Kontakta mig: [email protected]
Follow on Bloglovin



RSS 2.0